سخنگوی قوه قضائیه گفت: ۵ نفر از افرادی که اقدامات ضدانقلابانه در فضای مجازی داشتند دستگیر شدند و ۵ نفر دیگر هم در تهران و کرمان به واسطه اقدامات فحشاگونه و منافی عفت در فضای مجازی بازداشت شده‌اند.
کد خبر: ۴۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 08 June 2015
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هشتادمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اعلام این خبر، افزود: در هفته‌های اخیر 5 نفر از افرادی که در شبکه‌های مجازی اقدامات ضد امنیتی انجام می‌دادند دستگیر شدند.

وی افزود: پس از بازجویی از این افراد مشخص شد که اینها اقدامات ضد امنیتی و ضد انقلابی همراه با قصد و نیت داشته‌اند که هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

محسنی اژه‌ای گفت: همزمان با دستگیری این افراد 5 نفر دیگر به اتهام اقدامات منافی عفت و فحشاءگونه در فضای مجازی در دو استان تهران و کرمان شناسایی شده و در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری یک نفر فرد جاعل اشاره کرد و گفت: این فرد با استناد به برخی مطالب و فتاوای اشتباه در زمینه عقد موقت، اقدام به آشناکردن بانوان و آقایان با یکدیگر می‌کرد و از این طریق وجه دریافت می‌کرده است.

محسنی اژه‌ای گفت: این فرد بیش از 170 میلیون تومان تا به حال پول گرفته است که با اقدامات به موقع شناسایی و دستگیری شده است.

وی درباره مبارزه با زمین‌خواری و نتایج آن نیز گفت: در دو مرحله ابتدا 23 هکتار و در مرحله بعد 8 هکتار از زمین‌های تصرف شده در استان البرز از دست متصرفان بیرون کشیده شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار