مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی گفت: دوره‌های مهارتی ویژه معتادان بهبودیافته خراسان رضوی با هدف بازگشت آنها به فرآیند اشتغال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 29 June 2017
به گزارش تابناک : افشین رحیمی اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون 360 نفر از معتادان بهبود یافته در خراسان‌رضوی دوره‌های مهارتی و فنی و و حرفه‌ای را آموزش دیده که این موضوع می‌تواند با ایجاد اشتغال به کاهش بازگشت آنان کمک کند.

وی تصریح کرد: آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در زندان‌ها، کمپ‌ها  و مراکز درمانی اجباری بوده و فعالیت در این حوزه برای استان با توجه به مساحت بالای حاشیه‌شهر آموزش به معتادان بهبود یافته از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی با بیان این که در مدت 15 ماه گذشته در مجموع به 153 نفر در مراکز درمان اجباری آموزش‌های مهارتی انجام شده است، گفت: از دوره‌های آموزشی انجام شده، پرورش زنبور عسل، برقکاری ساختمان و پخت نان سنتی است.

رحیمی اظهار داشت: همچنین برای 60 نفر از خانواده‌های زندانیان، آسیب دیدگان و فرزندان در حوزه مواد مخدر مشاوره و هدایت شغلی انجام گرفته و کارگاه‌های آموزشی برای آگاه‌سازی با مواد مخدر برای کارآموزان مراکز آموزشی با همکاری نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام شده است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار