کرمان - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: با پیگیری مسوولان مقرر شد 14 میلیارد ریال از ردیف اعتباری ماده 10 و 12 مدیریت بحران استانداری برای مبارزه با آفت کرم خراط اختصاص داده شود.
کد خبر: ۴۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 08 June 2015
علی جاویدی روز دوشنبه افزود: با پیگیری استاندار کرمان، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و مسوولان جهاد کشاورزی استان موافقت نامه ای در این خصوص به عنوان مرحله دوم مبادله شد.
وی گفت: 14 میلیارد ریال به دلایلی هنوز تخصیص داده نشده است.
وی خاطرنشان کرد: از طریق اعتبارات مدیریت بحران استانداری در مرحله اول حدود دو میلیارد ریال برای مبارزه با آفت کرم خراط در شهرستان های بافت و رابر تخصیص داده شده است و این مبارزه تا پایان خردادماه سالجاری ادامه دارد.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان اظهار کرد: دولت موظف به پرداخت هرگونه خسارت در بخش کشاورزی نیست و تا جایی که امکان داشته باشد کمک می کند.
وی گفت: بخشی از باغات پسته شهرستان های دیگر استان کرمان هر سال به علت های گوناگون دچار آفت و همچنین حوادث غیر مترقبه می شوند اما مبلغ خاصی از سوی دولت برای جبران خسارت پرداخت نمی شود و کشاورزان برای جلوگیری از بروز آفت و جبران خسارت گام بر می دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار