رئیس هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه گفت: مرتضی ناظمی، قهرمان کرمانشاهی در مسابقات جهانی ورزش کارگری در لتونی نخستین مدال طلای کاروان ایران در رشته پرتاب چکش را کسب کرد و آن را تقدیم شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی کرد.
کد خبر: ۴۴۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 15 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،بابک سیاه‌کمری، به حضور چهار قهرمان ارزنده کرمانشاهی در پنجمین دوره بازی‌های جهانی ورزش کارگری اشاره کرد و اظهار داشت: رضامرادی، احسان طهماسبی، مرتضی ناظمی، پژمان وحیدی‌پور نمایندگان استان کرمانشاه در این دوره از رقابت‌ها هستند.

رئیس هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه با بیان اینکه این مسابقات در شهر ریکا لتونی در حال برگزاری است، گفت: نخستین مدال طلای کاروان ورزش کارگری ایران را نماینده کرمانشاه کسب کرد.

وی به مدال طلای مرتضی ناظمی، قهرمان کرمانشاهی در رشته پرتاب چکش اشاره و بیان کرد: رشته اصلی ناظمی پرتاب دیسک است، اما با کسب رکورد 34 متر در پرتاب چکش به گردن‌آویز طلا رسید.

سیاه‌کمری ادامه داد: ناظمی نخستین مدال طلای کاروان ایران در رشته پرتاب چکش با چشمی اشکبار تقدیم شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی کرد.

وی با بیان اینکه ناظمی در پرتاب وزنه نیز روی سکو می‌رود، اضافه کرد: مرتضی ناظمی متولد سال 67 از شهرستان سنقر‌وکلیایی نزدیک به 15 سال است در رشته پرتاب وزنه کار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار