فرمانده انتظامی استان:
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر ارتباط تنگاتنگ و هدفمند پلیس با دستگاه قضائی در راستای تامین امنیت گفت: پیشگیری از جرم هدف مشترک پلیس و دستگاه قضائی است.
کد خبر: ۴۴۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 13 June 2017
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر ارتباط تنگاتنگ و هدفمند پلیس با دستگاه قضائی در راستای تامین امنیت گفت: پیشگیری از جرم هدف مشترک پلیس و دستگاه قضائی است.
 
سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با رئیس کل دادگستری، دادستان و مسئولان ارشد قضائی استان بر ارتباطات و تعاملات هدفمند و تنگاتنگ پلیس و دستگاه قضائی تاکید کرد.

وی تامین امنیت و برقراری عدالت اجتماعی را از جمله ماموریت های مهم پلیس در دستگاه قضائی عنوان کرد و گفت: تعامل پلیس با دستگاه قضائی در واقع تضمین کننده امنیت جامعه است.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه پویایی و کار آمدی را دو مولفه پراهميت در ماموریت های نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: کار آمدی پلیس از مولفه های اقتدار نیروی انتظامی در انجام ماموریت ها است.

سردار جاویدان احساس امنیت در جامعه را نشان ار عملکرد مطلوب پلیس و دستگاه قضائی عنوان کرد و گفت: احساس امنیت موضوع بسیار مهمی است که باید از خود امنیت به آن بیشتر توجه شود.

وی گفت: در همین راستا پلیس با اجرای طرح های مختلف انتظامی برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده که خوشبختانه با همکاری دستگاه قضائی توفیقات بسیار خوبی در زمینه کاهش جرایم خصوصا جرایم خشن حاصل شده است.

سردار جاویدان در ادامه به موضوع پیشگیری و تاثیر آن در کاهش وقوع جرایم در جامعه اشاره کرد و گفت: پیشگیری از وقوع جرایم هدف مشترک پلیس و دستگاه قضائی است.

فرمانده انتظامی گلستان موضوع پیشگیری را به عنوان یک اولویت در ماموریت های نیروی انتظامی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: این اصل مهم امروز در ماموریت های نیروی انتظامی نهادینه شده است.

"هادی هاشمیان" رئیس کل دادگستری گلستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تعاملات فی مابین دستگاه قضائی و پلیس گفت: این همراهی و تعامل در سال گذشته موجب کاهش برخی جرایم و اجرای بهتر برنامه های پیشگیری از جرم در استان شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار