نایب‌ رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری:
نایب‌ رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری با بیان اینکه پنج هزار و 500 نفر عازم مسابقات جهانی لتونی می‌شوند، گفت: ویزای پنج نفر از اعضای کاروان ورزش کارگری ایران هنوز صادر نشده است.
کد خبر: ۴۳۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 12 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، بیژن شفیع‌خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جریان اعزام بزرگ‌ترین کاروان ورزش کارگری ایران به مسابقات جهانی لتونی اظهار کرد: تاکنون برای پنج عضو کاروان پنج هزار و ۵۰۰ نفری کارگری ایران ویزا صادر نشده است.

وی ادامه داد: برای دو عضو تیم ملی ساحلی، یک پینگ‌پنگ‌باز، یک خبرنگار و یکی از مسؤولان تیم ویزا صادر نشده و پیگیریم تا این اتفاق بیفتد؛ در مجموع، ویزا برای تمام ورزشکاران دیگر صادر شده است.

نایب‌ رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری با تأکید بر اینکه البسه و سایر وسایل موردنیاز به اعضا کاروان ورزش کارگری ایران داده شده است، تصریح کرد: مشکلی در بحث تدارکات کاروان نداریم.

شفیع‌خراسانی با اشاره به اینکه اولین اعزام کاروان ورزش کارگری به مسابقات جهانی لتونی انجام شده است، اضافه کرد: صبح روز سه‌شنبه آخرین اعزام ما انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیم اواسپرت کاروان ورزش کارگری از ترکیب خوبی برخوردار بوده و سمنان هم در آن نماینده دارد، تصریح کرد: این رشته در کنار والیبال ساحلی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی و جودو از رشته‌های دارای شانس مدال ما در مسابقات جهانی است.

نایب‌ رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری با تأکید بر اینکه پیش‌بینی کسب مدال در مسابقات جهانی لتونی کار سختی است، اضافه کرد: کسب مدال به شرایط جدول بستگی دارد؛ زیرا رژیم اشغالگر قدس هم در این مسابقات حضور دارد.

شفیع‌خراسانی با اشاره به اینکه امیدوارم ورزشکاران ما بتوانند سکوهای قهرمانی را از آن خود کنند، اظهار کرد: هدف ما، افتخارآفرینی برای ورزش کشور در آوردگاه لتونی است.

برچسب ها: فدراسیون ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار