سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب از اجرای فازدوم عملیات روکش آسفالت جاده گیلانغرب به سومار در محور دهستان ویژنان خبرداد
کد خبر: ۴۳۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 08 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری گیلانغرب،همتی  امروز دربازدید از این پروژه با بیان اینکه فاز دوم این طرح بطول 31 کیلومتر و با اعتبار 47 میلیارد ریال است گفت :بمنظور تسریع در کار اجرا عملیات اجرایی فاز دوم در دو محور و توسط دو پیمانکار صورت می گیرد که تا هفته دولت تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 وی با اشاره به اینکه در فاز نخست نیز 10 کیلومتر از این محور روکش آسفالت شده است  بر لزوم تلاش و جدیت پیمانکاران درجهت  ارتقای هرچه بهتر کیفیت کار در کنار سرعت عمل آن بویژه خدمت رسانی هرچه بهتر در همه حوزه ها به منطقه محروم ویژنان تاکید نمود.

 همتی همچنین از ایجاد یک لاین جدید در جاده گیلانغرب به اسلام آباد در محور گواور به  داربادام نیز خبرداد وگفت: این اقدام بمنظور کاهش بار ترافیکی و کاهش سوانح جاده ای است که تا پایان خردادماه اجرایی خواهد شد .

حذف نقاط حادثه خیزانارک ، بیگرضایی و نیان  از دیگر مواردی است که همتی از اجرای آنها در سالجاری خبرداد و گفت:  بمنظور آسفالت راه روستایی چشمه مورینه نیز دو نیم میلیارد ریال اعتبار مصوب شده  واین طرح درصورت تخصیص  امسال اجرا خواهد شد .

شهرستان گیلانغرب دومین شهرستان وسیع است  500 کیلومتر راه مواصلاتی دارد که 310 کیلومتر راه اصلی و مابقی راههای فرعی است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار