مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی کرمانشاه گفت: نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی در چهار غرفه از۱۶ تا ۲۵ خردادماه سالجاری دایر میباشد و در این نمایشگاه ۲هزار جلد کتاب و ۵۰۰ حلقه نرم افزار عرضه می شود.
کد خبر: ۴۳۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 06 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، محسن کرمیان در نشست خبری در آیین افتتاحیه دومین جشن رمضان و نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی در فرهنگسرای شهر، اظهارداشت: در ماه رمضان با سازمان صداو سیما مسابقه پیامکی به صورت زیر نویس در زمان سحر با حضور شرکت کنندگان برگزار می شود،ودر برگزاری این مسابقه از دهم  تا سی ام رمضان سالجاری  بیست سوال از قرآن کریم ونهج البلاغه طراحی و هر روز به قید قرعه به برندگان جوایزی اهدا می شود.

 وی با اشاره به همکاری سازمان های مختلف در برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزارقرآنی، خاطر نشان کرد: همزمان با مرکز استان این نمایشگاه نیز در سایر شهرستان های تابعه برگزار و برنامه های مختلفی نظیر نشست های تخصصی، محافل و تفسیر قرآنی، شعر خوانی و نمایش تا ۲۵ خردادماه اجرا می شود.

مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی کرمانشاه اظهارداشت: از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بن کارت هایی جهت تخفیف برای  خرید از نمایشگاه چاپ شده که به دارندگان بن کارت ۴۰ درصد تخفیف داده می شود،  که در این نمایشگاه کتاب های دینی و مذهبی متنوعی  ویژه کودکان و نوجوانان عرضه می شود. 

وی گفت: نمایشگاه با تخصیص اعتبار از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ‌و ارشاد در پانزده استان از جمله کرمانشاه برگزار می شود،  که سال گذشته جشن رمضان در کرمانشاه با موفقیت اجرا  شد، 

کرمیان در ادامه با اشاره به غرفه های ویژه کودکان و نوجوانان، قرآن بخوان و جایزه ببر، نقاشی، نقاشی( ویژه کودکان)، صنایع دستی، تشریح کرد: در این نمایشگاه سوره * ملک* توسط خوشنویسان به صورت * ورک شاپ* نگارش  خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار