دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع):
دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به حضور پرشور ملت بزرگ ایران در انتخابات امسال گفت: حفظ وحدت ضروری‌ترین مسئله برای ملت ایران است.
کد خبر: ۴۳۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 05 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن اختری در آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه شهدای سرخه اظهار داشت: امروز حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه باید از مردم بزرگ ایران برای حضور در انتخابات تقدیر کرد افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات امسال و همه ادوار گذشته در جمهوری اسلامی ایران نشانه مهر تائید آنان بر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه نباید غافل از این بود که دشمنان از حضور گسترده مردم در انتخابات ناخرسند بوده و خوشحال نیستند گفت: دشمنان به دنبال روزنه‌ای برای ایجاد تفرقه در کشور هستند.

اختری با تأکید بر لزوم ایجاد وحدت در جامعه در شرایط فعلی اضافه کرد: امروز ملت بزرگ ایران باید هوشیارانه وحدت خود را حفظ کندچرا که در شرایط فعلی و با دشمنی بیش‌ از پیش دشمنان، حفظ هوشیاری و وحدت در جامعه از ضروری‌ترین مسائل برای مردم کشور است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) هزاران نفر از علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار آن در گرداگرد دنیا مراسم‌های بزرگداشت برگزار می‌کنند اضافه کرد: این مهم به دلیل آن است که این افراد به بزرگی و عظمت انقلاب اسلامی پی برده‌اند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با اشاره به اینکه اقتدار امام خمینی(ره)، شکوه انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید اضافه کرد: اقدام بزرگ امام خمینی (ره) در احیای اسلام ناب محمدی همیشگی بوده و آثار آن امروز نیز همچنان مشهود و مبرهن است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار