نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: تبیین خصایص، ویژگی‌ها و اوصاف بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) برای نسل چهارم انقلاب اسلامی باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۴۳۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 04 June 2017

به گزارش تابنک سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) عالم به فقه و دین بودند و به علم روز تسلط داشتند؛ با ایمان و تقوایی که ایشان داشت، یکی از فیلسوفان، سیاستمداران و عالمان برجسته در دوران زمان خود به‌ حساب می‌آمد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: تبیین خصایص، ویژگی‌ها و اوصاف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) برای نسل چهارم انقلاب اسلامی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به سبب عقاید و افکار والایی که داشتند، عاشقان و شیفتگان زیادی در جهان اسلام دارند، افزود: امام خمینی (ره) از جنس و دل همین مردم و برای مردم بود و هرگز خود را برتر از اقشار مختلف مردم در جامعه نمی‌دانست و همواره خویش را خدمتگزار مردم تصور می‌کرد و محبوبیت بی‌نظیر ایشان نیز از عنایات حق‌تعالی به امام راحل است.

شاهچراغی با بیان اینکه از خصوصیات بارز و مهم حضرت امام خمینی (ره) این بود که این بزرگ‌مرد تاریخ زمان‌شناس و دردشناس بود، گفت: امام خمینی (ره) در دفاع از دین خدا در هیچ عرصه‌ای کوتاهی نکرد.

وی با اشاره به ضرورت ترویج خط امام خمینی (ره) در میان جوانان و نوجوانان گفت: دشمن‌شناسی، مقاومت، دشمن‌ستیزی و ایستادگی در راه حق‌تعالی و حرکت در مسیر ولایت‌فقیه همان ویژگی‌های خط امام خمینی (ره) بوده و پیروی از ولایت‌فقیه مهم‌ترین و بارزترین شاخصه حرکت در خط امام خمینی (ره) است.

برچسب ها: ولی فقیه ، امام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار