مدیرامور آبفای شهر سرپل ذهاب از تعویض 98 دستگاه کنتور خراب در این شهر به منظور توزیع بهینه آب خبر داد
کد خبر: ۴۳۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 04 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، جواد کریمی مدیرامور آبفای شهر سرپل ذهاب اظهار کرد: به منظور بهینه سازی فرآیند تولید، توزیع و مصرف آب بین مشترکین، این امور اقدام به تعویض کنتورهای خراب در شهر سرپل ذهاب نمود.

کریمی با اشاره به اینکه ساماندهی کنتورهای خراب و مشترکان غیر مجاز از اهداف کلان شرکت آبفا استان برای رسیدن به وضعیت مطلوب شبکه توزیع آب شرب است، افزود: در دو ماهه فروردین و اردیبهشت سال96 تعداد 98 دستگاه کنتور معیوب درشهر سرپل ذهاب تعویض شده است که در کاهش مصرف و هدررفت آب تاثیر محسوسی داشته است .

مدیرامور آبفای شهر سرپل ذهاب تاکید کرد:تعویض کنتور های خراب علاوه براین که از پرت بیش از اندازه آب و اثرات منفی آن برتأسیسات آبرسانی جلوگیری می کند ، شرایط لازم برای کنترل مصرف وخدمات رسانی شایسته به مشترکان و شهروندان رانیز فراهم می کند.

کریمی در پایان با اشاره به شروع فصل گرم سال صرفه جوئی و مصرف بهینه آب شرب توسط مشترکان را امری ضروری برشمرد و خاطر نشان کرد باتوجه به قرار گرفتن در منطقه گرم وخشک تنها با صرفه جویی و مدیریت بر مصرف آب می توان به حفظ منابع محدود این نعمت الهی در منطقه ودسترسی همه شهروندان به این نعمت الهی امیدواربود. 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار