حجت الاسلام آیت اله عباسیان در گفتگو با تابناک:
مدیرکل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۱۳ مبلغ روحانی برای پرپایی نماز و پاسخ گویی به مسایل دینی برای حضور در مساجد مناطق محروم استان، اعزام شده اند، که صد نفر از این مبلغان اعزامی از قم،پنج تن روحانی بومی و هشت مبلغ دیگر از روحانیان مستقر در این مساجد هستند.
کد خبر: ۴۳۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 31 May 2017
حجت الاسلام آیت اله عباسیان امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:امسال به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان طرح* ضیافت الهی* در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود.

وی در تشریح برنامه های ماه رمضان از سوی این اداره گفت:  طرح * ضیافت الهی * در طول سال های گذشته نیز برگزار شده که در ماه رمضان سالجاری نیز در بیست بقعه نیز این برنامه طراحی و اجرا می شود.
 
مدیرکل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهارداشت: در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه روزانه نماز های یومیه  در طول ماه رمضان برگزار که در دفاتر هشت بقعه نیزبا عنوان  خمیه * معرفت*و پاسخگوی مسایل دینی، مشاوردینی و وقفی مراجعه کنندگان  در طول ماه رمضان، است.

ایشان با بیان اینکه در ده بقعه نیز روزانه سخنرانی، برگزار می شود، افزود: همچنین در ۹ بقعه نیز ویژه برنامه * خدیجه مادرامت * و جشن میلاد امام حسن مجتبی ( ع) در هفده بقعه با حضور مداحان و سخنرانان، برگزار می شود.

وی ادامه داد: ما در ۱۰ بقعه دیگر سفره ی  افطاری ساده برای روزه داران  در برنامه داریم، که در ۹ بقعه متبرکه استان مراسم شب قدر برنامه های شب شهادت و شام شهادت امام علی (ع) برگزار می شود.

عباسیان گفت: نمایشگاه فرهنگی در هفت بقعه برگزار و در یازده بقعه روزانه کلاس های تفسیر، ترتیل و جز خوانی قرآن کریم توسط ائمه جماعت و ائمه مساجد و برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه از دوازدهم خرداد ماه محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز کشوری و بین المللی، خواهیم داشت، تصریح کرد:  در عید سعید فطر نیز در بقاعی که ظرفیت حضورنمازگزاران را داشته باشد، نماز عید فطر برگزار می شود.

گفتگو از حدیث جمشیدی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار