رییس مدرسه دینی بندرلنگه و امام جمعه اهل سنت روستای طبل از توابع شهرستان قشم، گفت: الگوی زندگی امام خمینی(ره) پیامبر اکرم(ص) بود و به همین دلیل همه مسلمانان جهان شیفته شخصیت والا و اخلاص ایشان هستند.
کد خبر: ۴۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 04 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، شیخ محمدعلی امینی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در قشم، افزود: ابعاد شخصیت امام راحل همچون سازده زیستی، توکل، صبر، زهد و تقوی در حقیقت همان مولفه هایی است که می توان در شخصیت پیامبر اکرم(ص) مشاهده کرد.
 
وی اضافه کرد: به همین دلیل بود که خداوند متعال دل های مومنان و انسان های آزاده را مجذب امام خمینی(ره) می کرد.
 
شیخ امینی ادامه داد: اینکه امروز راه آن بزرگوار ادامه دارد، از خلوص ایشان نشات گرفته است و نام، راه، حکمت و اندیشه امام روز به روز در جهان گسترده تر می شود.
 
وی با بیان اینکه مکتب امام راحل یک بیداری اسلامی را در جهان پیاده کرد، گفت: هرچه که امروز مسلمانان دارند به لطف پروردگار و اخلاص حضرت امام خمینی (ره) است.
 
شیخ امینی تاکید کرد: اخلاص امام راحل موجب شده است که شجره جمهوری اسلامی که به دست توانمند ایشان کاشته شد، روز به روز تنومندتر و ابرقدرت ها در مقابل ایران اسلامی خاضع تر شوند.
 
وی ادامه داد: به طور قطع پیروزی انقلاب اسلامی ایران لطف پروردگار و انقلاب خدایی بود و این موضوع را بارها امام راحل اعلام کرده بودند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار