معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از آمادگی هفت هزار و ۵۲۵دانش آموز هرمزگانی جهت شرکت در آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به عنوان بزرگترین ماراتن علمی کشور خبرداد.
کد خبر: ۴۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 03 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، موسی دادی زاده با اعلام  این خبر افزود: این تعداد شامل یکهزار و ۸۱۹ دانش آموز رشته علوم انسانی،یکهزار و ۶۵۸ دانش آموز رشته ریاضی فیزیک  و چهار و هزار و۴۸ دانش آموز رشته علو م تجربی است که در کنکور سراسری  ۹۴ در روزهای ۲۱ و ۲۲ خرداد ماه  شرکت خواهند کرد.
 
وی تصریح کرد:علاوه بر این تعداد  دانش آموزان جا مانده از کنکور در سالهای قبل نیز به این آمار اضافه خواهد شد.
 
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان همچنین با تاکید براینکه آزمون سراسری یک رویداد بزرگ علمی  و دارای حساسیت ویژه ای است،اظهار داشت: نتیجه زحمات دانش آموزان در طول سالهای تحصیلی، تلاش صادقانه همکاران در مدارس و همچنین زحمات چند ساله والدین معطوف به این آزمون است که باید همه ظرفیت ها برای موفقیت دانش آموزان باید به کار گرفته شود.
 
دادی زاده همچنین با اشاره به راهبردهای معاونت متوسطه یادآور شد: برای تحقق این اهداف بر پایه خرد جمعی و استفاده از همه ظرفیت ها روند تحولگرایی را در برنامه داریم تا بتوانیم با تکیه بر رویکردهای برنامه محور شاخص های این بخش مهم را در آموزش و پرورش استان  هرمزگان  ارتقا دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار