نمایشگاه عکسی با عنوان «روح‌الله» در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان هرمزگان به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 03 June 2015

به گزارش تابناک - جزیره به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در حاشیه برپایی این نمایشگاه که به مناسبت فرا رسیدن ایام سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی محقق شد، اظهار داشت: راه امام راحل، مسیر سعادت و نیکبختی بشر است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، نقش رهبری را در سعادت و کامیابی انسان‌ها بسیار با اهمیت دانست و افزود: یکی از وجوه متمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های مشابه در منطقه، نقش رهبری است.
 
وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) تمام وجوه حکومت و نظام را در خدمت مردم می‌دانست و هیچ‌گاه اجازه نداد مسئولی از این دیدگاه عدول کند.
 
درویش نژاد یادآور شد: امام خمینی (ره) فقط رهبر انقلاب اسلامی نبود بلکه مورد احترام همه جهانیان و حتی مخالفان انقلاب بود و بسیاری از آزادی‌خواهان جهان از فرامین ایشان تبعیت می‌کردند.
 
وی اضافه کرد: آن چه هم اکنون انقلاب اسلامی را در برابر بسیاری از آسیب‌ها ایمن کرده نقش رهبری است و ولایتمداری مردم ایران نیز باعث شده است ایران اسلامی به قدرتی خدشه‌ناپذیر در جهان تبدیل شود.
 
گفتنی است در نمایشگاه عکس «روح‌الله»، 30 تابلو از مراحل مختلف مبارزات امام راحل در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت بازدید عموم دائر شده است.
 
فرهنگ مهدویت پاسخگوی نیازهای انسان در همه دوران‌ها است
 
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان گفت: فرهنگ مهدویت پاسخگوی نیازهای انسان در همه دوران‌ها است.
 
وی ضمن تبریک سالروز تولد حضرت امام مهدی (عج) اظهار داشت: اشاعه و ترویج فرهنگ مهدویت یکی از اولویت‌های اصلی فرهنگی و دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در شرایط فعلی لازم می‌باشد که بیش از گذشته در کانون توجه قرار گیرد.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به برنامه‌های نیمه شعبان اشاره کرد و اضافه کرد: برپایی و ایستگاه صلواتی، راه‌اندازی چند ایستگاه عرضه محصولات فرهنگی مرتبط با مهدویت، برگزاری جنگ‌های شادی در شهرستان‌های استان، مراسم‌های مولودی‌خوانی، برگزاری مسابقات کتابخوانی مهدویت، مسابقات نقاشی کودکان و ... از مهمترین برنامه‌های اعیاد نیمه شعبان است.
 
درویش‌نژاد اضافه کرد: آثار هنرمندانی که با محوریت فرهنگ ظهور و مهدویت تولید شده باشد مورد حمایت جدی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار