رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه گفت: براساس ارزیابی عملکرد به‌عمل آمده توسط فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران از هیأت‌های هندبال استان‌های کشور، هیأت هندبال استان کرمانشاه مقام چهارم کشور را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۴۲۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 16 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،ناصر سلیمی، اظهار داشت: نخستین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشور بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه تا چهارم خرداد‌ماه جاری به میزبانی استان اردبیل شهرستان مشکین شهر برگزار می‌شود.

رییس هیأت هندبال استان کرمانشاه با اشاره به دعوت از سه بازیکن کرمانشاهی برای شرکت در این اردوها، گفت: مجتبی کرمیان، محسن کرمیان و محمد‌امین فرهادی به‌ عنوان نمایندگان استان کرمانشاه از سوی کادر فنی برای شرکت در این اردو انتخاب شده‌اند.

وی به برگزاری یک دوره کلاس داوری درجه سه نیز اشاره و بیان کرد: هیأت هندبال استان در نظر دارد یک دوره کلاس داوری درجه سه از تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه لغایت یک خردادماه در بخش بانوان به میزبانی شهرستان کرمانشاه برگزار کند.

سلیمی از علاقمندان به این رشته ورزشی خواست با در دست داشتن مدارک مربوطه برای شرکت در کلاس مذکور به دفتر هیأت هندبال استان واقع در میدان شهدا مجموعه ورزشی امام سجاد‌(ع) سالن اختصاصی هندبال مراجعه کنند.

این مسؤول با بیان اینکه کمیته امور استان‌های فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، عملکرد هیأت‌های استانی هندبال کشور در سال 95 را مورد سنجش قرار دادند، تصریح کرد: براساس ارزیابی عملکرد به‌عمل آمده توسط فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران از هیأت‌های هندبال استان‌های کشور، هیأت هندبال استان کرمانشاه مقام چهارم کشور را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: این ارزیابی براساس 43 شاخص و در دو بخش توسعه قهرمانی و توسعه عمومی صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار