مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه محوریت اصلی برنامه های این اداره کل بر مباحث قرآنی است، اعلام کرد: جشن رمضان با شکوه هر چه تمام تر در استان کرمانشاه برگزار می شود.
کد خبر: ۴۲۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 08 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، جلسه ویژه هماهنگی و برنامه ریزی جشن رمضان، به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و با حضور معاونین در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به اهمیت ونقش قرآن کریم، گفت: اجرای برنامه های معاونت قرآن وعترت به صورت ویژه مورد توجه است و در رأس برنامه های فرهنگی و هنری این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: مهمترین اولویت کاری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی پرداختن به قرآن و اجرای برنامه های قرآنی و عترت برای آشنا ساختن هر چه بیشتر آحاد مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با آموزه ها و مفاهیم بلند کلام وحی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر جشن رمضان، ابراز امیدواری کرد: اجرای این گونه برنامه ها پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در استان را شناسایی و استعدادهای نخبگان و هنرمندان قرآنی را شکوفا کند.

محسن کرمیان معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، نیز در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته پرداخت و گفت: اعتلای فرهنگ قرآنی و نشر و گسترش آموزه ها و مفاهیم عالی قرآنی موجب سعادت و پیشرفت جامعه اسلامی می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته ویژه ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است، افزود: با تلاش بسیار بودجه ای هرچند اندک جهت برگزاری برنامه های قرآنی به ویژه جشن رمضان تامین کرده ایم.

کرمیان، در ادامه با اشاره به پیش بینی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این جشن، خواستار اهتمام ویژه به این مراسم شد.

در ادامه این نشست ضمن ارائه پیشنهادات و نکته نظرات هر یک از حاضرین، مصوباتی در 
خصوص برگزاری جشن رمضان توسط معاونت قرآن و عترت این اداره کل به تصویب رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار