مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مشکلات اقتصادی کنونی کشور ناشی از تحریم‌ها نیست و براساس بررسی‌های انجام شده 20 درصد مشکلات به تحریم‌ها بازمی‌گردد.
کد خبر: ۴۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 31 May 2015
حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در نشست تخصصی امام خمینی و انقلاب جهانی اسلام اظهار کرد: مشکلات اقتصادی کنونی کشور ناشی از تحریم‌ها نیست و براساس بررسی‌های انجام شده 20 درصد مشکلات به تحریم‌ها بازمی‌گردد.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه یکی از مشکلات اقتصادی واردات بی‌رویه کالا است، گفت: در حال حاضر واردات در بسیاری از کالاها به دو برابر رسیده که این امر تولیدکنندگان داخلی را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند.

وی افزود: هنگامی که واردات بی‌رویه به داخل کشور داشته باشیم واحدهای تولیدی کشور با ورشکستگی مواجه می‌شوند همانطور که در چند سال اخیر شاهد تعطیلی بسیاری از کارخانجات بودیم و این موضوع سبب بیکاری کارگران زیادی شد.

مصلحی با اشاره به 14 و 15 خرداد گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بزرگ مردی بود که در حرکت خود سه هدف بزرگ را که زمینه‌ساز تمدن اسلامی است دنبال کردند و این اهداف شامل استقرار حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی در دنیای اسلام و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) می‌شود.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برای بیداری جهان اسلامی در همین راستا حرکت می‌کنند، تصریح کرد: اهداف امام(ره) حلقه وصل بین تمدن اسلامی و زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

وی با بیان اینکه برخی افراد در دوره اصلاحات و امروز به دنبال تغییر شعارهای امام (ره) بودند، اظهار داشت: به عنوان مثال واژه مستضعفین که امام(ره) بر آن تاکید داشتند و در قرآن نیز آمده است، به قشر آسیب‌پذیر تغییر نام یافته و این قضیه پشت صحنه اطلاعاتی دارد.

مصلحی با بیان اینکه دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن چهره اسلام است، یادآور شد: دشمن از هر اقدامی برای ضربه زدن به اسلام و تفرقه بین مسلمانان دریغ نمی‌کند به عنوان مثال هالیوود که هسته اصلی آن را یهودی‌ها تشکیل می‌دهند 900 فیلم با محوریت اسلام هراسی ساخته است.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: برای از بین بردن بیداری اسلامی و مقوله مقاومت در دنیای اسلام سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس، آمریکا و اسراییل برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار