معاون هماهنگ کننده ناجا امنیت مرزهای استان کرمانشاه را در شرایط مطلوبی توصیف کرد و گفت: روز گذشته جلسات مفصلی با فرماندهان انتظامی و مرزبانی استانهای ایلام و کرمانشاه داشتیم و شرایط امنیتی مطلوبی در مرزهای این استان ها برقرار است و نگرانی نداریم.
کد خبر: ۴۱۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 02 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  کردپرس، سردار محسن فتحی زاده در مراسم افتتاح بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع)نیروی انتظامی در کرمانشاه، با اشاره به بازدید روز گذشته فرماندهان و معاونین ارشد نیروی انتظامی از مناطق مرزی غرب کشور خصوصا مرز خسروی، اظهارداشت: با توجه به اینکه در برنامه ریزی های امسال تقویت برنامه راهپیمایی اربعین در دستور کار قرار گرفته است، نیروی انتظامی از ماه ها قبل و بلافاصله بعد از پایان راهپیمایی سال گذشته به احصاء نقاط ضعف و قوت آن پرداخت و پیشنهادهای خود را ارائه داده است.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های ما برای اربعین امسال بازگشایی مرز خسروی است که باید با تامین شرایط، مقدمات آن فراهم شود از اینرو از مرز بازدید به عمل آمد و با مسئولین محلی جلساتی برگزار کردیم. ارزیابی هایی داشتیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا وضعیت زیرساخت های مرز خسروی را مطلوب دانست و افزود: از آنجایی که در ایام اربعین در یک محدوده زمانی اندک، تعداد کثیری زائر از این مرز عبور خواهند داشت لازم است زیرساخت های مرز بیش از پیش تقویت شوند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با بازگشایی مرز خسروی بخش زیادی از فشار و تراکم زائران روی دیگر مرزها کاهش یابد و روانی و سهولت بیشتری را در کنار امنیت برای زائران برقرار کنیم.

سردار فتحی زاده امنیت مرزهای استان کرمانشاه را در شرایط مطلوبی توصیف کرد و بیان داشت: روز گذشته جلسات مفصلی با فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان های ایلام و کرمانشاه داشتیم و شرایط امنیتی مطلوبی در مرزهای این استان ها برقرار است و نگرانی نداریم.

وی درخصوص امکان عبور زائران از مرز سومار نیز گفت: فعلا برنامه ای برای عبور زائران از مرز سومار نداریم.  اولویت کنونی ما مرز خسروی است. در بحث صدور گذرنامه هم مشکلی نخواهیم داشت.

معاون هماهنگ کننده ناجا در رابطه با آمادگی ناجا برای برقراری امنیت امتخابات نیز یادآورشد: از ماه ها پیش برنامه ریزی های خود را انجام دادیم و در همه استان های کشور انتخاباتی باشکوه توام با امنیت برگزار خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار