رئیس هیأت بوکس استان سمنان:
رئیس هیأت بوکس استان سمنان گفت: مشکل نبود سالن اختصاصی بوکس در سمنان باید رفع شود؛ اولویت‌های بوکس سمنان به‌زودی اعلام می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 02 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، داوود کاشی در گفت‌وگو با فارس درباره برنامه‌های هیأت بوکس استان در سال جاری اظهار کرد: اولویت‌های ما در سال ۹۶ در قالب برنامه‌های آموزشی و برگزاری مسابقات مختلف طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تقویم ورزشی فدراسیون بوکس به‌تازگی به دست ما رسید، تصریح کرد: با مطالعه و نگارش تقویم ورزشی فدراسیون، برنامه‌های هیأت بوکس استان سمنان را تنظیم خواهیم کرد.

رئیس هیأت بوکس استان سمنان با بیان اینکه پرحجم‌ترین ماه اجرای برنامه‌های ما در قالب برگزاری مسابقات مختلف تیرماه خواهد بود، اضافه کرد: این برنامه‌ها بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و البته باز هم به تقویم ورزشی فدراسیون بوکس بستگی دارد.

وی با تأکید بر اینکه برخی مشکلات سال‌های گذشته در سال ۹۶ هم پابرجاست، تصریح کرد: نبود سالن اختصاصی بوکس ازجمله این کمبودهاست که باید برطرف شود.

کاشی با اشاره به اینکه بوکس هم مانند سایر رشته‌ها در سمنان باید خانه‌دار شود، اضافه کرد: نیاز به فضای اختصاصی برای بوکس در استان سمنان حس می‌شود.

رئیس هیأت بوکس استان سمنان اظهار کرد: استعدادیابی از سیاست‌های ویژه ما در استان سمنان است و نگاه خاصی به بوکس در رده‌های پایه نوجوانان و جوانان داریم؛ زیرا توسعه بوکس در استان به استعدادیابی، شناسایی و پرورش استعدادها بستگی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار