معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان بویراحمد گفت: تا کنون 100 آموزشگاه و 13هزار دانش آموز در اردوهای علمی تفریحی شهرستان شرکت نمودند.
کد خبر: ۴۱۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴ 30 April 2017
معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان بویراحمد گفت:  تا کنون 100 آموزشگاه و 13هزار دانش آموز در اردوهای علمی تفریحی شهرستان شرکت نمودند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در جلسه صبحگاه اداری ضمن تبریک مناسبت های مذهبی و گرامیداشت روز معلم گفت: ما معلمین باید قدر و منزلت خود را بدانیم و به نحو مطلوب و با عمل خود ادامه دهنده راه استاد شهید مطهری باشیم.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مرادی اظهار داشت: استاد شهید مرتضی مطهری در ایام قبل و بعد انقلاب اسلامی توانست خدمات ارزنده و مفیدی را در راستای تعلیم وتربیت انجام دهد و ما معلمین باید با تاسی از این انسان بزرگوار وضعیت تربیتی فرزندانمان را به بهترین نحو ترسیم تا از آسیب های اجتماعی امروزی جلوگیری کنیم.
 
شرکت 100 آموزشگاه و 13 هزار دانش آموز در اردوهای علمی ردر بویراحمد 

وی در ادامه سخنان خود گزارشی از فعالیت ها و موفقیت های حوزه پرورشی بیان کرد و افزود: ما اقدامات مفید و موثری در حوزه پرورشی انجام دادیم که می توان به اردوهای دانش آموزی که تاکنون بیش از 100 آموزشگاه و به تعداد 13هزار نفر – پوشش 11696 دانش اموز در خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی- مسابقات قرآن، نماز و عترت- طرح حفظ موضوعی قرآن- پیشگیری از آسیب های اجتماعی مسابقات ورزشی و جشنواره های مختلف اشاره نمود.
ایشان در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از مربیان و معاونین پرورشی، کارشناسان حوزه پرورشی گفت: ما در با تلاش و کوشش خالصانه همکاران و حمایت مدیر اموزش و پرورش شهرستان توانستیم موفقیت های بی نظیری را در سطح استان و کشور بدست بیاوریم که می توان به موفقیت های: کسب رتبه اول سفیران سلامت در استان- کسب رتبه اول مسابقات قرآن، نماز و عترت استان- کسب رتبه اول نوجوان سالم در استان- کسب رتبه اول پرسش مهر ریاست جمهور در استان- کسب رتبه اول کارگاههای پیشگیری از اسیب های اجتماعی- کسب رتبه اول الگوههای برتر تدریس درس تربیت بدنی و رتبه های مختلف اول تا سوم استان در حوزه تربیت بدنی اشاره نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار