کد خبر: ۴۱۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 20 April 2017
به گزارش تابناک یزد،اولین جلسه هم اندیشی برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه با هدف هماهنگی و ساماندهی جشن ها با حضور رئیس دفتر امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده منطقه انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج و مسئولین تمامی گروههای نمایشی و انجمنهای هنری شهرستان در محل سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی   ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین گروههای نمایشی که در طول سال در تمامی مناسبت های ملی و مذهبی بویژه اعیاد شعبانیه در اجرای برنامه های نمایشی و فرهنگی _ هنری تلاش می کنند،  به ارائه گزارش مختصری از   برنامه های اعیاد شعبانیه گروههای نمایشی شهرستان در سالهای گذشته و نحوه صدور مجوز به آنان  پرداخته و خواستار مشارکت همه هنرمندان در اجرای برنامه های نمایشی در خور این اعیاد شد.
درادامه خدایی فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گفت: نیروی انتظامی شهرستان ضمن همکاری در برقراری نظم و انضیاط مراسم ،از اجرای برنامه های نمایشی بدون مجوز و  نمایش های غیرشرعی و حرام پیشگیری خواهد نمود.
 پس از آن معاون فرماندار طی سخنانی  نگاه و توجه مسئولین به هنر را بسیار خوب ارزیابی کرده واظهار امیدواری کرد  با به کارگیری افرادی که جوهر هنری دارند گامی در جهت ارتقاء کیفیت برنامه های هنری  این اعیاد برداشته شود.
در ادامه حسینی معاون ناحیه مقاومت بسیج بر  اجرای برنامه در شأن و رضایت امام زمان(عج)  همراه با تقویت اعتقادات مهدویت و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) تاکید نمود.
حجه الاسلام و المسلمین دهقانی زاده رئیس دفتر امام جمعه نیز  ضمن قدردانی از تلاش های خوب هنرمندان شهرستان در اجرای برنامه های نمایشی،  همکاری همه دستگاهها در برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه را خواستار شد.
در پایان مسئولین گروههای نمایشی به بحث و تبادل نظر در رابطه با برگزاری بهتر جشن ها پرداختند.
 برگزاری کارگاه آموزشی  با هدف ارتقاء کیفی نمایشنامه های طنز، اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  توسط تمامی گروههای نمایشی، هماهنگی لازم مسئولین گروههای نمایشی با  منطقه انتظامی شهرستان،  اولویت قرار گرفتن  موضوعات آسیب های اجتماعی شهر در متن های نمایشی ، مساعدت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان در ارائه متون نمایشی به گروههای نمایش فاقد متن،برگزاری برنامه های نمایشی همراه با مسابقات فرهنگی، مولودی خوانی و تبیین اهداف مهدویت از جمله مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار