رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات ۳۵۲ واحد تولیدی استان در ۵۳ جلسه کارگروه رفع موانع تولید خبر داد و گفت: این جلسات ۸۵۰ مصوبه داشته است.
کد خبر: ۴۰۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ 16 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، بهروز اسودی در حاشیه برگزاری پنجاه وچهارمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان و دومین جلسه این کارگروه در سالجاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا کنون مشکلات ۳۵۲۲ واحد تولیدی استان بررسی و برای رفع موانع تولید و بهبود اشتغال بیش از ۸۵۰۰ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

بهروز اسودی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان

وی با اشاره به اجرایی شدن بالغ بر ۵۰ درصد مصوبات کارگروه خاطرنشان کرد: از ۸۵۱ مصوبه قبلی کارگروه، ۴۰۴ مصوبه مربوط به امور بانکی، ۱۴۵ مصوبه مربوط به امور زیربنایی، ۱۱۵ مصوبه مربوط به امور مالیات، ۸۷ مصوبه مربوط به تامین اجتماعی و ... است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید اظهار داشت: تا کنون در راستای بهبود تولید و اشتغال و برای اهداف اقتصاد مقاومتی به ۷۶۶ واحد تولیدی استان در حدود ۴۱۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

اسودی با اشاره به دستور کار این جلسه گفت: در این نشست مشکلات پنج واحد تولیدی استان سمنان در امور مربوط به بانکی، مالیات و زیربنایی بررسی و گزارشی از کمیته پایش تسهیلات رونق تولید استان درخصوص نظارت بر واحدهای تولیدی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار