معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان از رقابت بیش از یک‌هزار و 200 دانش‌آموز این استان در المپیاد نانو تکنولوژی خبرداد.
کد خبر: ۴۰۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 15 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین فولادیان با اشاره به برگزاری هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در حوزه های امتحانی استان سمنان اظهار کرد:این نخستین مرحله هشتمین دوره المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو بود که با شرکت هزار و 250 دانش آموز در استان سمنان برگزار می‌شد.

وی با بیان اینکه این المپیاد علمی در کشور با شرکت 23 هزار و 500 دانش آموز در 134 شهر برگزار شد، افزود: در این المپیاد 650 دانش آموز دختر و 600 دانش آموز پسر دوره‌های اول و دوم دبیرستان در شهرهای سمنان ، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر و بسطام با هم رقابت کردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: بعد از اعلام نتایج این آزمون، 50 نفر در کشور برای شرکت در مرحله دوم المپیاد انتخاب می‌شوند و تابستان امسال بعد از شرکت در اردوهای علمی و عملی به عنوان نفرات برتر مدال‌های طلا، نقره و برنز و دیپلم افتخار دریافت خواهند کرد.

فولادیان با بیان اینکه نتیجه آزمون این المپیاد خرداد ماه اعلام می‌شود گفت: در هفتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، دانش‌آموزان استان سمنان یک مدال نقره و یک دیپلم افتخار را از آن خود کردند.

وی اظهار امیدواری کرد تا در این مرحله از المپیاد نانو همانند سایر دوره‌ها دانش آموزان استان درخشش خوبی داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار