رئیس هیأت ووشوی سمنان:
رئیس هیأت ووشوی استان سمنان با بیان اینکه تیم ووشوی سمنان نماینده تیم ملی در جام پارس است، گفت: جام پارس ۲۵ فروردین به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 08 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، مرتضی نبوی درباره مهم‌ترین برنامه‌های هیأت ووشوی این استان در سال ۹۶ اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در حوزه ووشو در سمنان در سال جاری پیش رو داریم.

وی با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس در سمنان تصریح کرد: این رقابت‌ها ۲۵ و ۲۶ فروردین‌ماه به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان با تأکید بر اینکه برگزاری رقابت‌های جام پارس بزرگ‌ترین رویداد ورزشی امسال در سمنان است، اضافه کرد: مسابقات ووشوی جام بین‌المللی پارس به مدت دو روز در شهر سمنان برگزار می‌شود.

نبوی با تأکید بر اینکه این پیکارها با حضور 15 تیم از کشورهای جهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: ورود تیم‌ها در روز 24 فروردین صورت گرفته و خروج تیم‌ها در روز 28 فروردین خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه جام پارس رویداد بزرگی است که برای نخستین بار با این حجم در استان سمنان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات می‌تواند بازخور فرهنگی، سیاسی و گردشگری خوبی برای استان داشته باشد و سالن غدیر سمنان در این خصوص آماده و برای این رویداد مهم مهیا شده است.

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان ادامه داد: دو تیم از ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند؛ تیم ووشوی پارس جنوبی به نمایندگی از باشگاه‌های کشور و تیم ووشوی استان سمنان به نمایندگی از تیم ملی پا به رقابت‌های جام پارس می‌گذارند؛ در این خصوص، تلاش فراوانی شده تا تیم استان همچون سال‌های گذشته قوی ظاهر شود.

وی با بیان اینکه شهرداری شهرستان دامغان حامی تیم استان سمنان شده است، اضافه کرد: باید از شهردار و شورای اسلامی شهر دامغان تشکر کرد.

نبوی با معرفی ترکیب تیم استان سمنان در جام پارس افزود: سرپرست تیم حسین روشنفکر، مدیر فنی مهدی دانایی‌فرد، سرمربی مرتضی اصغری و مربی تالو حسین تقی‌پور و مربی ساندا، محمدرضا سعدی است.

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان افزود: محمد میرخانی، فرشاد مداح، هادی محمدی، سامان احمدی، حامد کرمی، سجاد تقی‌پور، محمد سیفی، یوسف صبری، سعید فاضلی، حسن یلا، اعتصام گنجیان، اشکان دلفانی و حسین درویش‌نژاد نفرات تشکیل‌دهنده تیم ووشوی سمنان هستند.

نبوی اظهار کرد: امیدواریم یکی از تیم‌های قهرمان این جام بین‌المللی تیم ووشوی استان سمنان باشد؛ افتتاحیه این رویداد بزرگ، روز جمعه، 25 فروردین ساعت 16 در سالن غدیر برگزار می‌شود.

منبع: فارس
برچسب ها: هیئت ووشو ، مسابقات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار