معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: امسال در طرح نوروزی آرامش بهاری ۵۴ هزار نفر در بقاع متبرکه استان بوشهر اسکان یافتند.
کد خبر: ۴۰۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 05 April 2017
حجت الاسلام سید مهدی حسینی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال طرح آرامش بهاری در ۴۸ بقعه متبرکه شاخص استان بوشهر برگزار شد که در مجموع ۹۲۰ هزار نفر از بقاع متبرکه بازدید کردند.

وی با اشاره به اجرای این طرح از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال، خاطرنشان کرد: به منظور اجرای این طرح، ۶۰ مبلغ به امامزادگان استان اعزام شدند و برنامه‌های مختلف را اجرا کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به برگزاری نماز جماعت سه وعده در ۶۷ امامزاده استان، بیان کرد: در بقاع متبرکه و ساحل بوشهر هشت خیمه معرفت برپا شد.

وی به اسکان بیش از ۵۴ هزار نفر در بقاع متبرکه استان بوشهر اشاره کرد و افزود: به منظور نظافت و ارائه خدمات مناسب، اکیپ‌های متعددی طی ایام نوروز فعالیت داشتند.

حسینی با اشاره به اجرای مسابقات فرهنگی و تفریحی در بقاع متبرکه، اضافه مرد: برپایی ایستگاه‌های سلامت، برپایی خیمه‌های معرفت و برگزاری مراسم مناسبتی، ادعیه خوانی و ایستگاه‌های مشاوره از دیگر برنامه‌های بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار