کد خبر: ۴۰۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 04 April 2017

تابناک گیلان / نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصاویری از دیدار نوروزی اش با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اشتراک گذاشت.

سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصویری از سخنرانی اش در اولین همایش نخبگان دارالولایه راوند منتشر نمود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود نوشت: امروز نماینده امارات متحده عربی ادعاهای غلط و بی پایه علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد، این امر حاکی از آن است که نماینده کشوری که جنگنده های آن مردم بی گناه یمن را بمباران می کند، ایران را به مداخله در امور داخلی سایر کشورها متهم می کند.

وی همچنین در پستی دیگر تصاویری از دیدارش با شیخ همام حمودی نائب رئیس اول مجلس عراق منتشر کرد.

جعفرزاده در پستی دیگر، تصویری از دیدارش با بیگم شیرین شرمین چودری، رئیس مجلس اوگاندا منتشر کرد و در ادامه قسمتی از سخنانش در این دیدار را اضافه کرد:

ایران در منطقه به دنبال صلح و توسعه روابط مبتنی بر احترام متقابل است.  دو کشور منافع زیادی دارند و ما هم به دنبال بهره برداری از آنها برای گسترش روابط هستیم.

علاءالدین بروجردی، نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، ویدیویی از دیدارش با اهالی  بروجرد، اشترینان و روستاهای تابع منتشر نمود.

وی همچنین با انتشار پستی از حضورش در مسجد بیرجندی و گپ و گفت صمیمی اش با امام جماعت و نمازگزاران این مسجد خبر داد.

غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى، در اینستاگرام شخصی خود نوشت: دو باشگاه خوب اسب سواری به همت عزیزان گچسارانی با عشق و علاقه و سرمایه خودشان راه اندازی شد. یکی از انان که توفیق داشتم در ایام تعطیلات بازدید کنم مجموعه رخش در امامزاده جعفر است. اسب سواران چابک و محلی همراه با اسبهای خوب. توصیه میکنم با توجه به اهمیت ورزش اسب سواری هم مدیران محترم توجه داشته باشند و هم علاقمندان همت کنند و مشارکت.

على اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم شریف سارى و میاندورود در اینستاگرام خود از بازدیدش از پارک علم و فناورى مازندران  خبر داد.

محمّدرضا عارف، نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی،  در صفحه شخصی خود نوشت: سنت حسنه دید و بازدید نوروزی به سیاق گذشته انجام شد و خداوند توفیق داد بسیاری از دوستان را ملاقات کنم؛ بخصوص جوانان عزیز که همنشینی با آنها انرژی مضاعفی به من میدهد.

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شوراى اسلامى، بخشی از متن سخنرانی خود در مراسم تجلیل از دست اندرکاران برگزاری دومین جشنواره بزرگ خیریه غذا را در اینستاگرامش منتشر کرد.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود تصویری از بازدیدش از آسایشگاه معلولین لیلاکوه لنگرود به اشتراک گذاشت.

وی همچنین با انتشار تصویری از دیدارش با کارکنان پایگاه امداد و اورژانس شهر لنگرود خبر داد.

عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود تصویری از دیدار نوروزی اش با مردم روستای کدونوئیه منتشر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار