رئيس هیأت‌‌‌ فوتبال استان قم خبر داد
رئيس هیأت‌‌‌ فوتبال استان قم گفت: فوتساليست‌هاي قم همراه با ساير ملي‌پوشان در راه كسب آمادگي لازم براي حفظ اقتدار ايران در فوتسال آسيا راهي اروپا شدند.
کد خبر: ۴۰۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۸ 30 March 2017
به گزارش تابناک قم، کریم بهرامی اظهار کرد: از 14 دوره سپری شده مسابقات فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا تا کنون تیم ایران در 12 دوره موفق به کسب مقام قهرمانی شده و این به معنای اقتدار فوتسال ایران در قاره کهن است و تیم ملی برای به دست آوردن سیزدهمین قهرمانی خود در آسیا هم مدعی است.

وی در ادامه با اشاره به درخشش تیم ملی فوتسال در جام جهانی 2016 کلمبیا، عنوان کرد: کمتر کسی تصور به دست آوردن این عنوان ارزشمند یعنی سومی جام جهانی را از تیم ملی داشت اما فوتسال ایران با استعدادها و بازیکنان توانمند خود ثابت کرد که بسیار غنی و توانمند است و حتی در جهان رقیب می‌طلبد.

رئیس هیأت‌‌‌ فوتبال استان قم بیان کرد: فوتسال ایران اکنون در قالب دو تیم ملی امید و بزرگسالان آماده رویدادهای مهم برون‌مرزی آینده می‌شود و خوشبختانه همچون گذشته در ترکیب ملی‌پوشان فوتسال کشورمان شاهد حضور بازیکنان با استعداد و پرتوان فوتسال قم نیز هستیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی فوتسالیست‌های قم در تیم ملی، بیان کرد: تیم ملی فوتسال بزرگسالان نخستین اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی خود را در سال جدید از اوایل فروردین ماه آغاز کرده و روز سیزدهم این ماه برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی راهی اروپا و کشور کرواسی می‌شود تا 14 و 15 فروردین در این کشور برابر میزبان به میدان برود.

بهرامی در ادامه به ملی‌پوشان قمی حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان اشاره کرد و افزود: علی‌اصغر حسن‌زاده دارنده عنوان برترین بازیکن سال آسیا در سا‌ل‌های 2014 و 2016 و ابوالقاسم اروجی دو ملی‌پوش فوتسال استان قم در این اردو هستند و تیم ملی را در سفر به کرواسی همراهی می‌کنند.

وی در ادامه به برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی امید ایران نیز اشاره و بیان کرد: این تیم که خود را برای بازی‌های 2017 قهرمانی آسیا آماده می‌کند از اوایل فروردین ماه وارد اردو شده تا ملی‌پوشان آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات پیش‌رو به ویژه دو دیدار تدارکاتی روزهای 15 و 16 فروردین با تیم ملی فرانسه در خاک این کشور به دست بیاورند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار