عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، صبح امروز وارد لامرد شد و مورد استقبال مسئولان استان و شهرستان لامرد قرار گرفت.
کد خبر: ۳۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 27 May 2015
تابناک فارس:عباس آخوندی در آیین بهره برداری از قطعه 24 کیلومتری از راه اصلی مُهر- گله دار- دارالمیزان در جنوب فارس افزود: شهرستان های لامرد، لارستان، مُهر، بخش اوز و ... در جنوب استان فارس سرشار از ثروت های طبیعی و انسانی است که تاکنون توجه بیشتر به ایجاد صنایع در این مناطق بوده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: باید به سمتی برویم که در کنار توسعه صنعت و تاسیسات انرژی، به توسعه مسایل زیرساختی و شهرسازی هم توجه کنیم چرا که این منطقه ظرفیت جذب جمعیت زیادی دارد و می تواند هم یک منطقه صنعتی و هم یک منطقه تجاری خوبی باشد.

آخوندی ابراز امیدواری کرد که این منطقه در آینده دوران رشد تجاری و صنعتی خوبی فراروی خود داشته باشد.

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان دراین آیین به افتتاح24 کیلومترمحورارتباطی گله دار– دارالمیزان اشاره کرد و گفت: برای ساخت این قطعه از محور اصلی مُهر - گله دار – دارالمیزان بیش از 392 میلیارد ریال هزینه شده است.

داریوش نصر با بیان این که کل پروژه ساخت جاده 66 کیلومتر طول دارد، گفت: 22 کیلومتر از این مسیر پیش از این افتتاح شده و باقیمانده این مسیر نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گفته وی، محور اصلی مُهر - گله دار – دارالمیزان به جاده عسلویه فیروزآباد متصل می شود.
وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم همچنین از طرح ‌های بزرگ در حال ساخت ‌راه و شهرسازی لامرد مانند تونل گردنه شهید باقری و بزرگراه لامرد ـ پارسیان بازدید خواهد کرد.

بازدید از فرودگاه لامرد و توسعه این فرودگاه از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به لامرد است.

میرشفیع ، معاون امور راه های روستائی وزیر راه و شهرسازی و حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در این سفر دو روزه وزیر را همراهی می کنند .

شهرستان های لامرد و مُهر به ترتیب در فاصله 464 و 424 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارند.
برچسب ها: وزیر راه ، فارس ، لامرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار