کد خبر: ۳۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 26 May 2015
فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات مسئولان توسعه خدمات‌رسانی به مردم است، گفت: رسیدگی به مشکلات مردم در رأس امور کاری مسئولان باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در جریان دیدارهای مردمی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات مسئولان توسعه خدمات‌رسانی به مردم است که باید در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.
وی ادامه داد: توجه به رفع مشکلات مردم و ارتقای خدمات یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان در دستگاه‌های مختلف باشد تا بتوانیم در این مسیر بر میزان رضایتمندی مردم بیفزاییم.
فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه مردم از ما انتظار دارند تا به عنوان مسئول مشکلات را کاهش و خدمات را ارتقا دهیم افزود: با شناسایی کمبودها باید تلاش خود را برای توسعه خدمات دو چندان کنیم.
پالیزگیر خاطرنشان کرد: کم کاری مسئولان در این حوزه اصلا قابل قبول نیست و مدیران و مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید نسبت به مطالبات مردم حساس باشند و تلاش خود را برای تحقق مطالبات دوچندان کنند.
وی با بیان اینکه شنیدن مشکلات مردم و حل آنها برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است، یادآور شد: برنامه ملاقات مردمی با مسئولان نماد مردم سالاری دینی است که به واسطه آن فاصله بین دولت و مردم کاهش می‌یابد و دولت‌مردان باید ارتباط بی‌واسطه خود را با مردم حفظ کنند.
به گزارش فارس، فرماندار ساوجبلاغ در این دیدارها با 50 نفر از مردم این شهرستان به گفت‌وگو نشست و از نزدیک با مشکلات و خواسته‌های آنان آشنا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار