بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با رقابت 130 نفر به میزبانی شهرستان خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 26 May 2015

به گزارش ایرنا، محمد روحی عیسی لو معاون هماهنگ کننده دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، گفت: این مسابقات در رشته های قرائت ، ترتیل ، تهذیب ، تحقیق ، حفظ و اذان برگزار و 14نفر از نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی که پس از ماه مبارک رمضان به میزبانی شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد راه می یابند.

او افزود: از 130 شرکت کننده این مسابقات 90 مرد و مابقی زن هستند.

حجت الاسلام واحدی زاده مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در این مسابقات گفت: هدایت انسان به راه راست و رسیدن به سعادت در گرو فراگیری و عمل به آموزه های قرآن کریم است.

وی با بیان این که استفاده از قرآن به عنوان سرمنشاء تقوا هنوز با حد مطلوب و آرمانی آن در دانشگاه آزاد اسلامی فاصله دارد افزود: برای نهادینه شدن فرهنگ قرآن و عترت به عنوان یکی از مبانی آموزشی در کنار دروس علمی در مراکز و واحدهای دانشگاهی تلاش می شود.

در این مراسم به پاس قدردانی از تلاش فعالان قرآنی و دست اندرکاران برگزاری مسابقات قرآن و عترت از فعالان قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی خلخال تجلیل شد.

در بیستمین دوره از مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی استان اردبیل 70 نفر از دانشجویان و 60 نفر از اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی شهرستان های اردبیل ، خلخال ، مشگین شهر ، پارس آباد ، بیله سوار ، گرمی و سرعین حضور دارند.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار