رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز با بیان اینکه شیراز با یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت از داشتن یک تیم فوتبال در لیگ برتر محروم است گفت: شهرداری در این زمینه پاسخگوی مطالبه جوانان باشد.
کد خبر: ۳۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 26 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمدرضا هاجری در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر اینکه باید مردم‌داری از شعار به عمل تبدیل شود اظهار داشت: بسیاری از شهرهای کشور دارای دو تیم فوتبال در لیگ برتر کشور هستند اما شیراز از داشتن یک تیم محروم است.

وی با بیان اینکه داشتن یک تیم برتر مطالبه جوانان شهر است عنوان کرد: این مطالبه کمتر از بعضی پل‌های چند صد میلیارد تومانی نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه شورا و شهرداری شیراز در پاسخ به این خواسته جوانان نیز جلودار باشد بیان کرد: همان‌طور که شهر به عمران، آبادی و ساخت پل و پارکینگ نیاز دارد به ترمیم و تقویت روح و روان جوانان شهروند هم نیاز دارد.

هاجری با ابراز تأسف از اینکه نمایندگان شورای کلان‌شهر شیراز در شورای عالی استان فارس و شهر شیراز مورد بی‌مهری قرار گرفته است بیان کرد: بزرگان استان با رایزنی به منظور ترمیم و تکمیل جایگاه کلان‌شهر شیراز ورود کند تا شورای توانمند و کارای کلان‌شهر شیراز به جایگاه اصلی خود ارتقا یابد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مشارکت دادن مردم در حفظ و نگهداری از محیط زیست و استفاده از ظرفیت مردمی موفقیت چشمگیری برای شهر شیراز به دنبال دارد.

وی با توضیح اینکه در بسیاری از بخش‌های مربوط به امور شهری که مردم مشارکت دارند کارها با روند موفق و مناسبی پیش می‌رود افزود: باید مردم در نگهداری و حفظ محیط زیست نیز مشارکت داده شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شوراها به عنوان پارلمان محلی پس از قوه مجریه، قضائیه، مقننه و رسانه‌ها می‌تواند رکن پنجم مردم‌سالاری دینی باشد خاطرنشان کرد: متأسفانه به جای رفاقت میان ارکان مردم‌سالاری رقابت جایگزین شده و حتی در برخی موارد اقدامات شوراها نادیده گرفته می‌شود.

وی با قدردانی از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس برای پیگیری و برطرف کردن مشکلات مربوط به کانون بزرگ فرهنگی رهپویان وصال شیراز گفت: راه‌اندازی مجدد برنامه‌های این کانون سبب بالندگی بیشتر جوانان این شهر می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با قدردانی از شرکت آب و فاضلاب شهر شیراز که تاکنون همدل و همراه با شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز گام‌های مثبت، کاربردی و ارزنده‌ای در راستای توسعه شهر برداشته است افزود: این شرکت می‌تواند با استفاده از آب‌های بازیافتی سرسبزی و طراوت شهر مقدس شیراز را بیشتر کند.

هاجری با بیان اینکه در مورد تکریم ارباب رجوع، فرصت‌‌سوزی در مراجعات مردمی و طولانی شدن روند صدور پروانه در شهرداری شیراز مشکلات جدی وجود دارد خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز با کمک معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان فرهنگی اجتماعی با برگزاری آموزش‌های لازم حین خدمت برای تمامی کارکنان روند ارائه خدمات به مردم را تسریع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار