مدیرکل هواشناسی قزوین:
مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: آسمان شهر قزوین برای فردا سه‌شنبه بیست و چهارم اسفند ماه سال جاری ابری پیش‌بینی شده و از بعد از ظهر فردا شاهد رگبار باران و گاهی رعد و برق در این شهر هستیم.
کد خبر: ۳۹۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین ، آرش بهارونداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار داشت: هم‌اکنون آسمان شهر قزوین با بارش باران همراه بوده و دمای شهر هم مثبت 6 درجه سانتی‌گراد است.

وی با بیان اینکه جهت وزش باد در استان قزوین از سمت غرب است، افزود: همچنین سرعت وزش باد هم دو متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای این استان در روزهای آینده ادامه داد: آسمان شهر قزوین برای فردا سه‌شنبه بیست و چهارم اسفند ماه سال جاری ابری پیش‌بینی شده و از بعد از ظهر فردا شاهد رگبار باران و گاهی رعد و برق در این شهر هستیم.

بهارونداحمدی تصریح کرد: همچنین برای روز چهارشنبه بیست و پنجم اسفند ماه سال جاری آسمان شهر قزوین نیمه ابری و همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی شده که به تدریج شاهد کاهش ابر هم از آسمان شهر قزوین هستیم.

این مسؤول با اشاره به وضعیت دمای شهر قزوین در 24 ساعت گذشته خاطرنشان کرد: دمای شهر قزوین در 24 ساعت گذشته به ترتیب با کمینه و بیشینه منفی چهار درجه و مثبت 14 درجه سانتی‌گراد بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با بیان اینکه از امشب روند کاهش دما برای شهر قزوین پیش‌بینی شده است، یادآور شد: برای امشب دمای شهر قزوین با کمینه منفی چهار درجه و بیشینه مثبت 14 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار