جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، راهیان نور را انتشار فرهنگ قرآنی حکمفرما در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: سند ملی راهیان نور با نگاه کاملا علمی در آینده تدوین خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 10 March 2017
سردار علی فضلی در حاشیه مراسم رونمایی از 20 جلد کتاب شناسنامه یادمان مناطق عملیاتی دفاع مقدس و نرم افزار جامع راهیان نور افزود: این اقدام در راستای خدمتگزاری بهتر به ملت شریف ایران انجام می شود.
وی با اشاره اینکه در راهیان نور یک نگاه عمیق و اثر گذار وجود دارد و میهمانی شهدا است، اظهار کرد: راهیان نور فرصت طلایی برای ملت شریف ایران فراهم کرده تا آنان آشنایی عمیق تر با دفاع مقدس پیدا کنند.
فضلی تاکید کرد که دفاع مقدس تنها قطعی در 38 سال نظام اسلامی است که عمل به قرآن و احکام الله در آن موج می زنده است.
جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور بیان کرد: امروزه این بستر برای آحاد مردم شریف ایران اسلامی فراهم شده تا از مناطق دوران دفاع مقدس در هفت استان بازدید کنند و با ارزش های دفاع مقدس آشناتر شوند.
وی یکی از کارکردهای نظام اسلامی در حوزه تربیت دینی و زندگی سبک اسلامی را راهیان نور دانست و گفت: این موضوعات قابل دسترسی است. 
فضلی افزود: علاوه بر حضور ملت شریف ایران از مناطق مختلف کشور از اقصی نقاط دنیا هم در این مراسم حضور دارند و بطور میانگین سالانه هزاران نفر از نقاط مختلف دنیا در این مناطق حضور می بایند و این سفر روی آنها هم تاثیر مثبتی داشته است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار