رضایی بابیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز نسبت به دیگر خیرین سابقه طولانی‌تری دارند، افزود: طی سال‌های اخیر مشکلات در مدرسه‌سازی کمتر شده و نوسازی و بهسازی بسیاری از مدارس صورت پذیرفته است.
کد خبر: ۳۹۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴ 10 March 2017
معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير گفت: انسان هاي خير برايشان نوع کار خير مهم نيست اما با توجه به مشکلات جامعه ضروری است متناسب لحاظ شرايط و ضرورت هاي زمان در کار خير مشارکت مي کنند.

به گزارش ایسنا، عبدالعظيم رضايي در جمع خيرين مدرسه ساز بخش جوکار، افزود: امروزه در حوزه سخت افزاري مشکلات زيادي وجود ندارد و بيشتر مشکلات به زيرساخت هاي نرم افزاري همچون صداقت، خداترسي،اخلاق، تعهد و پايبندي ها برمي گردد که در اين حوزه ضعف هايي داريم که براي رسيدن به توسعه پايدار باید مرتفع شوند. 

وی اظهار کرد: انجمن خيرين شهر ازندريان و بخش جوکار کارهاي بسيار خوب و بزرگي را به انجام رسانده و يا در دست انجام دارند که اين توفيق بزرگي است که شامل بندگان خاص خداوند مي شود. 

رضايي با يادآوري اينکه شهرستان ملاير يکي از شهرستان هاي فرهنگي استان در همه حوزه ها است، افزود: مردم ملایر از گذشته تا کنون در حوزه وقف و کار خير در سطح کشور پيشگام بوده اند. 

فرماندار ويژه ملاير با اشاره به اینکه ارزش وجود انسان به فکر و حيات معنوي استوار است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه خيرين در حوزه هاي مختلف وارد شده اند و با اين عمرهاي کوتاهي که انسان دارند حيف است که نتواند از فرصت هاي پيش رو درست بهره ببرد. 

رضایی با بیان اینکه خيرين مدرسه ساز نسبت به ديگر خيرين سابقه طولاني تري دارند، افزود: طی سال های اخیر مشکلات در مدرسه سازي کمتر شده و نوسازي و بهسازي بسياري از مدارس صورت پذيرفته است. 

رضايي با تأکید بر اینکه عمده مشکلات ما به مسائل فرهنگي، عقلي و تفکر بر مي گردد و مشکلات بيشتر ريشه و اساس فرهنگي دارد، ادامه داد: اگر بتوانيم مسائل فرهنگي را در آموزش و پرورش به خوبي تبيين و در حوزه نرم افزاري از ظرفيت خيرين استفاده کنيم، هم براي خيرين باقيات و صالحات و صدقه جاريه خواهد بود و هم بسياري از مشکلات ما حل خواهد شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار