کد خبر: ۳۹۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 08 March 2017
به گزارش تابناک یزد، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به ضرورت ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران نوروزی از تجهیز 800 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در یزد خبر داد.

«علی دهقان بهابادی» در نشست توجیهی کارشناسان تعاون و مسئولان ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان یزد از زحمات کارشناسان تعاون و رفاه شهرستان‌ها و مناطق 14 گانه استان برای ارائه خدمت به همکاران فرهنگی و میهمانان در نوروز 95 قدردانی کرد و از آمادگی استان یزد برای ارائه خدمت به فرهنگیان در نوروز 96 خبر داد.

وی مدیران اسکان نوروزی را به فراهم آوردن محیط جذاب و امن برای اسکان فرهنگیان توصیه کرد و گفت:  وظیفه ما در ستادهای اسکان نوروزی، تعظیم و تکریم معلم است .

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش ضرورت استفاده از فناوری های نوین برای ارائه خدمت بهتر به همکاران فرهنگی را یادآورشد و از مسئولان ستاد اسکان نوروزی خواست با استفاده بهینه از فناوری‌‎های نوین، دسترسی به خدمات اسکان را تسهیل کنند .

دهقان بهابادی تصریح کرد: امسال سه هزار و 800 کلاس درس در 420 مدرسه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان تجهیزشده و 15 پایگاه کار پذیرش و اسکان مسافران را به عهده دارند .

این مقام مسئول به خرید تجهیزات ستادهای اسکان به مبلغ 12 میلیارد ریال اشاره کرد و ادامه داد: این تجهیزات شامل یخچال، تلویزیون، پتو و بالشت بوده که بین مناطق استان توزیع شده است .

وی در پایان دسترسی آسان مسافران به پایگاه‌های ستاد اسکان را مورد تاکید قرارداد و گفت: مسئولان ستادهای اسکان با نصب بنرهای مسیر نما، میهمانان را راهنمائی کنند و با روی خوش و برخورد مناسب، موجبات ماندگاری خاطرات سفرهای نوروزی به یزد را فراهم سازند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار