فرماندار در آخرین جلسه کارگروه تخصصی گندم،آرد و نان شهرستان آق قلا تاکید کرد:
فرماندار شهرستان آق قلا بر قانونمندی و وظیفه مندی کارگروه تخصصی گندم، آرد و نان و نظارت و بازرسی گروهی از خبازی های این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۹۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 08 March 2017
 فرماندار شهرستان آق قلا بر قانونمندی و وظیفه مندی کارگروه تخصصی گندم،آرد و نان و نظارت و بازرسی گروهی از خبازی های این شهرستان تاکید کرد.

دهمین و آخرین جلسه کارگروه تخصصی گندم،آرد و نان شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور اعضای این کارگروه پيرامون مباحث مربوط به كيفيت آرد ، نان و افزايش نظارتي از واحدهاي نانوايي در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

"امانگلدی ضمیر" با بیان این که نان یکی از اولویت های اساسی مردم در بعد غذایی است گفت: نان همواره ازجایگاه خاصی برای سلامت برخوردار است و بدون شک تهیه،تولید و عرضه نان سالم و بهداشتی درحفظ سلامت جامعه مؤثر است در همین راستا باید اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب برای مصرف نان سبوس دار که سالم و غنی از مواد مغذی است انجام شود.

 وی از دستگاههای عضو این کارگروه خواست در مورد خرید و فروش مجوزهای نانوایی دولتی و آزاد پز نظارت و حساسیت ویژه داشته باشند.

 رئیس کارگروه تخصصی گندم،آرد و نان شهرستان آق قلا تاکید داشت:باید به فکر پیشرفت به سمت استانداردسازی فعالیت ها در حوزه آرد و نان با جدیت بیشتری بود، چون نان قوت غالب مردم است و باید در این حوزه با برنامه ریزی ویژه دنبال شود.

 "ضمیر" تصریح کرد:دستگاههای ذیربط باید تمام تلاش و اهتمام خود را برای سلامت زندگی مردم به خصوص تولید و توزیع آرد و پخت نان با کیفیت به کار بگیرند.

 گفتنی است در پایان این جلسه فرماندار با اهدای لوح تقدیر از زحمات یکساله اعضای کارگروه تخصصی گندم،آرد و نان این شهرستان قدردانی بعمل آورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار