در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی صورت گرفت
کارشناس مسؤول بهداشت محیط مرکز بهداشت آبیک گفت: 355 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان و اجرای طرح‌های تشدید بازرسی و ضربتی کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۳۹۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 08 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، هر ساله و با فرا رسیدن اسفند ماه طرح بسیج سلامت نوروزی در کشور، استان قزوین و به تبع آن در شهرستان آبیک به اجرا درمی‌آید.

کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی، به اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی و طرح ضربتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی پرداخته‌اند که در این طرح‌ها 355 کیلوگرم موادغذایی فاسد کشف و ضبط شده است.

رضا اسدی کارشناس مسؤول بهداشت محیط مرکز بهداشت آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: در طرح ضربتی که روز گذشته در این شهرستان اجرا شد سه اکیپ چهار نفره از کارشناسان حضور داشتند که موفق به کشف و ضبط 318 کیلوگرم مواد غذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و فاقد مشخصات شدند.

وی افزود: به غیر از کشف و ضبط مواد غذایی فاسد روز گذشته، در قالب طرح تشدید و نظارت هم 37 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و توقیف شده است.

این کارشناس مسؤول ادامه داد: مواد غذایی فاسد شامل پنیر، لواشک، آبلیمو، کمپوت، پیراشکی، بامیه، ادویه‌جات، نوشابه و غیره بوده که توسط کارشناسان کشف و ضبط شده است.

محمد بابایی رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان آبیک هم به خبرنگار فارس گفت: دو واحد صنفی مطبخ در این شهرستان پلمب شده است.

وی افزود: این دو واحد صنفی به دلیل نواقص بهداشتی و نداشتن استانداردهای لازم و عدم رعایت اصول بهداشتی پلمب شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار