کد خبر: ۳۸۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶ 06 March 2017
 تابناک / معاون استاندار گیلان گفت: ۹۵ درصد از روستاهای استان گیلان گازرسانی شده و در آینده نزدیک استان گیلان به استان سبز تبدیل می‌شود.

محمد حسین اصغریان ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در فرمانداری لنگرود با اشاره به روز درختکاری اظهار داشت: همه ما باید برای حفظ فضای سبز در محیط زیست خود تلاش کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گیلان با تاکید بر نقش مهم گردشگری و تاثیر مستقیم آن بر اقتصاد جوامع افزود: باید در حوزه مهم گردشگری با کسانی که در این کار دارای تجارب زیادی هستند مشورت کرده و از بزرگان الگوبرداری کنیم.

اصغریان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید خود در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم و دیگران را نیز تشویق کنیم تا در انتخابات آتی شرکت کنند چراکه این بهترین راه مقابله با تهدیدهاست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گیلان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، افزود: ما باید به مردم اطمینان دهیم که آرای مردم صیانت خواهد شد و امانتداری در صندوق‌ها انجام می‌شود.

اصغریان در مورد گاز رسانی به روستاهای استان گیلان گفت: در حال حاضر به بیش از 95 درصد از روستاهای استان گازرسانی شده است و در آینده‌ای نه چندان دور به استان سبز تبدیل خواهیم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار