رسایی در سودای صندلی بهارستان؛
تابناک : حمید رسایی که در روزهای اخیر برائت خود از جریان اصولگرایی را اعلام کرده بود و در انتخابات مجلس دهم نیز متحمل شکست از حوزه انتخابیه خود یعنی تهران شد حالا برای جبران شکست خود این بار از حوزه انتخابیه اصفهان قصد ورود مجدد به مجلس دارد.
کد خبر: ۳۸۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 03 March 2017
تابناک اصفهان: حمید رسایی که در روزهای اخیر برائت خود از جریان اصولگرایی را اعلام کرده بود و در انتخابات مجلس دهم نیز متحمل شکست از حوزه انتخابیه خود یعنی تهران شد حالا برای جبران شکست خود این بار از حوزه انتخابیه اصفهان قصد ورود مجدد به مجلس دارد.
 
این در حالی است که رسایی هیچ شناخت و تجربه ای از فضای حاکم بر اصفهان و مطالبات مردم این شهر ندارد و تنها برای پر کردن خلاء حضور سیاسی خود در این چند سال به فکر کوچ از تهران به اصفهان افتاده است.
 
سوابق سیاسی رسایی و تندروی های او در مجلس نهم و در برخی مسائل سیاسی کشور باعث شد تا مردم تهران از رای مجدد به او در انتخابات دور قبل امتناع کنند و وی نتواند طعم نشستن دوباره روی صندلی های سبز بهارستان را تجربه کند که با این شرایط او با رصد فضای سیاسی اصفهان و متاسفانه استقبال برخی جریان های سیاسی تندرو در این شهر از او، تصمیم خود برای حضور در انتخابات میان دوره ای مجلس در اصفهان را نهایی کرد و از این حوزه انتخابیه ثبت نام کرد.
 
هرچند رسایی در روزهای گذشته، در اصفهان به سر می برد و به فکر همراه کردن برخی جریان ها و شخصیت های سیاسی استان اصفهان برای افزایش شانس خود در انتخابات آتی است اما هنوز نظر نهایی شورای نگهبان و نهادهای نظارتی در خصوص صلاحیت او نیز مشخص نیست. ضمن اینکه او رقیبان معتدلی در اصفهان دارد که باید از سد رای آنها بگذرد تا بتواند به آرزوی خود برای حضور دوباره در مجلس برسد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار