رئيس پليس راهنمایی ورانندگی از افزايش زمان حضور ماموران پليس همزمان باخريدهاي نوروزي به منظور روانسازي ترافيک در اطراف مراکز خريد و معابر شرياني خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 28 February 2017
به گزارش تابناک  ایلام  ؛  سرهنگ "محسن ناصری " با اشاره به اجراي طرح ويژه روانسازي ترافيک در معابرهسته مرکزشهر همزمان با آغاز خريدهاي نوروزي از نيمه دوم اسفند ماه، اظهارداشت: در برخي معابر درونشهری شاهد افزايش ترافيک در مناطق تجاري و اطراف نمايشگاه هاي بهاره هستيم.  

وي با بيان اينکه در اين ايام توقف هاي ممنوع و دوبله يکي از مهمترين علل مسدود شدن راه و ايجاد ترافيک است، گفت: در اين طرح، پليس  با برخي تخلفات رانندگي مانند توقف ساکن، پارک دوبله و انسداد مسير برخورد مي کند.  

رئيس پليس راهور ایلام از ممنوعيت کنده کاري و عمليات عمراني در معابر شهري از هفته پاياني اسفند تا پايان طرح نوروزي خبر داد و گفت: از دستگاهها خواسته ايم تا 25 اسفندماه کارهاي عمراني شهري را انجام داده و پس از آن اين طرح ها تا پايان طرح نوروزي متوقف شوند.  

سرهنگ ناصری  تاکيد کرد: حضور ماموران درسطح شهر همزمان با آغاز خريد هاي نوروزي افزايش مي يابد و تا زمان اتمام پيک ترافيک ماموران در معابر متراکم و اطراف مراکز خريد حضور دارند./م


برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار