جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۰۵ نفر از اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس در شب گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 24 May 2015
به گزارش تابناک یزد، سردار قادر کریمی در جمع خبرنگاران در تشریح این عملیات گفت: همانگونه که فرمانده تهران بزرگ در بحث امنیت محله‌محور بیان کرده بود، با مزاحمین و اراذل و اوباش برخورد شده و دومین مرحله این طرح شب گذشته انجام شد.

وی افزود: دستگیری‌های صورت گرفته براساس گزارشات مردم از نقاط مختلف تهران است و مطالباتی بوده که آن‌ها از نیروی انتظامی داشته‌اند.

کریمی افزود: اطلاعاتی که به ما داده شده بود، بررسی و براساس آن شناسایی افراد صورت گرفت و بر این اساس، دیشب ۶۵ نفر از اراذل و اوباش سطح یک، دو و سه در مناطق جنوب و شرق تهران دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: با بازرسی منازل افراد دستگیرشده، مقادیری مواد مخدر، دو قبضه سلاح شکاری، سه قبضه سلاح جنگی، تعداد چاقو و قمه نیز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با دستگیری این افراد در برخی مناطق تهران امنیت کامل برقرار می‌شود.

کریمی با اشاره به اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد افراد دستگیر شده دارای سابقه کیفری هستند، گفت: با هماهنگی‌هایی که با دستگاه قضایی صورت گرفته است، قرار بر این شده که تا سابقه این افراد بررسی شود و امیدواریم که این موضوع سبب شود، تا این متخلفان مدت بیشتری را در زندان سپری کنند.

وی افزود: همچنین به دلیل گزارشاتی که از سوی آموزش و پرورش و ساکنان محلات به ما ارائه شده بود، توانستیم ۴۰ نفر از مزاحمین نوامیس را که در محلات ایجاد مزاحمت می‌کردند، دستگیر کنیم. پرونده این افراد نیز تشکیل شده و به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

کریمی با اشاره به اینکه اجرای طرح امنیت محلات سبب شده است، تا در سطح یک و دو شاهد کاهش تخلف باشیم، گفت: تلاش ما بر این است که اراذل و اوباش سطح ۳ را که از افراد کم سن و سال هستند مورد توجه قرار دهیم. این افراد با مصرف مشروبات الکی و خارج از شدن از حالت طبیعی برای محلات خود ایجاد مزاحمت می‌کنند. توجه پلیس به این موضوع اثر خوبی را در محلات داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: از مردم درخواست می‌کنیم هرگونه اطلاعات از متخلفان نزاع، تخریب و مزاحمین نوامیس را از طریق ۱۱۰ و پلیس امنیت به ما اطلاع‌رسانی کنند تا ما با این اطلاعات با متخلفین برخورد مناسب‌تری داشته باشیم.

کریمی ضمن هشدار به خانواده‌ها گفت: دستگیری این افراد این هشدار را برای خانواده‌ها دارند که اگر از فرزندانشان مراقبت نکنند و کنترل مناسبی بر آن‌ها در فضای مجازی و سایبری نداشته باشند، ممکن است فرزندانشان به این دام بیفتند. به همین دلیل امیدواریم تا خانواده‌ها مراقبت بیشتری از فرزندانشان داشته باشند.

وی همچنین درباره دستگیری زنان در این طرح گفت: درباره زنان متخلف و مزاحم گزارش و دستگیری نداشته‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار