مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با بیان اینکه این شرکت ظرفیت پالایش روزانه 350 هزار بشکه نفت خام و معیانات گازی است، گفت: این میزان ظرفیت معادل 18 درصد از کل ظرفیت پالایشی کشور است.
کد خبر: ۳۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲ 27 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، هاشم نامور پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی هرمزگان در پالایشگاه بندرعباس اظهار داشت: نظم و امنیت از بسترهای مهم و لازم در جامعه برای ایجاد آسایش، آرامش و در نتیجه افزایش بهره‌وری و بهبود کیفیت کار در نیروی انسانی است.
 
وی افزود: نیروی انتظامی نقشی مهم و تاثیرگذار در فراهم‌سازی نظم، امنیت و آسایش جامعه و ایجاد محیطی مناسب برای تمرکز بر کار و رشد خلاقیت دارد.
 
این مسئول در ادامه به نقش و جایگاه شرکت پالایش نفت بندرعباس پرداخت و گفت: پالایشگاه بندرعباس ظرفیت پالایش روزانه 350 هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی، معادل 18 درصد ظرفیت پالایشی کشور را دارد.
 
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس افزود: این شرکت هم‌اکنون 13 نوع فرآورده نفتی بر اساس استانداردهای ملی تولید می‌کند که عمده آن در داخل کشور مصرف می‌شود و برای رسیدن به استانداردهای روز جهانی طرح بهبود کیفیت و افزایش ظرفیت پالایشگاه با حضور پیمانکاران داخلی در حال انجام است.
 
نامور گفت: افزایش کیفیت، افزایش ظرفیت تولید بنزین و نفت و گاز، بهینه‌سازی مصرف انرژی، حفظ و صیانت از محیط زیست، فراهم شدن بستر مناسب برای تربیت نیروهای متخصص، اشتغالزایی و افزایش روحیه خودباوری از جمله دستاورهای طرح افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت پالایشگاه بندرعباس است.  
 
در این دیدار به پاس حمایت‌های شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای توسعه امنیت، لوح تقدیر از سوی فرمانده انتظامی هرمزگان به مهندس هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس اهدا شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار