استاندار خراسان رضوی گفت: با اقدامات صورت گرفته افزایش سهمیه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر به تصویب رسیده است.
کد خبر: ۳۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 22 May 2015
علیرضا رشیدیان در مراسم تجلیل از جانبازان بالای 70 درصد، ضمن تبریک ایام شعبانیه، اظهار کرد: این ایام مصادف با سوم خرداد و پیروزی ملت ایران در خرمشهر است که این پیروزی حاصل رشادت‌های جوانان ما در آن دوران است.

وی افزود: هر انقلابی یک ریشه و خاستگاهی دارد و انقلاب اسلامی دارای خاستگاهی اعتقادی و الهی است اما مدرسه و معلم برای حفظ و پاسداری از انقلاب کسی جز حضرت امام حسین(ع) و مدرسه‌ای جز کربلا نبود و در واقع شهدا و جانبازان ما درس آموختگان این مکتب بودند.

استاندار خراسان رضوی بیان داشت: جانبازان ذخیره ارزشمند دانشگاه جهاد هستند و به دعوت خداوند لبیک گفتند و در مسیر امام حسین(ع) حرکت کردند و با رشادت‌های جوانان کشور، امروز نظامی اسلامی ما به صورت مستقل در مسیر پیشرفت در حال حرکت است.

رشیدیان با اشاره به سخن آیت‌الله مطهری مبنی بر اینکه مقام معظم رهبری ذخیره اسلام برای آینده است، ادامه داد: اگر حادثه مسجد ابوذر برای مقام معظم رهبری رخ نمی‌داد شاید ایشان امروز در جمع شهدای 72 تن بودند اما امروز ایشان با صدای رسا فریاد می‌زنند و خطاب به آمریکا می‌گویند شما غلط می‌کنید و این در حالی است که آمریکا بعد از 60 سال در کشورهای مختلف جنایت می‌کند و دولت‌ها حتی جرات ندارند به آمریکایی‌ها حرفی بزنند اما رهبر ما می‌گویند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

رشیدیان با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز کشور ما نتیجه شهادت و ایثارگری جانبازان است، اظهار کرد: جانبازان مدت‌های طولانی بر این زخم سخت غلبه کردند و نشان دادند نه تنها این زخم توان غلبه بر روح آنها را ندارد بلکه اقداماتی انجام می‌دهند که بسیاری از افراد سالم توان آن را ندارند و البته در بحث جانبازان باید از همسران این عزیزان نیز تقدیر ویژه شود.

وی اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته افزایش سهمیه اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران به تصویب رسیده است و تعدادی از فرزندان شاهد و ایثارگر امسال استخدام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار