هشدار معاون راهداری قزوین به رانندگان
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه 20 هزار تن نمک در محورهای این استان انجام شده است، گفت: برف و کولاک در برخی از محورهای قزوین حاکم است و مسافران از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
کد خبر: ۳۷۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوی، جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت محورهای استان قزوین اظهار داشت: بارش برف در تمام محورهای این استان ادامه دارد و لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه و رعایت نکات راهنمایی و رانندگی در این محورها تردد کنند.

وی افزود: در محور قزوین _ رشت و قزوین _ زنجان برف و کولاک شدید، کاهش دید و یخبندان مشاهده می‌شود و به رانندگان توصیه داریم در این محورها با احتیاط کامل به مسیر خود ادامه دهند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: باتوجه به اینکه بارش برف چند روزی را مهمان مردم این استان است، عملیات نمک‌پاشی از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد و در این بخش 20 هزار تن نمک‌پاشی در محورهای استان انجام شده است.

حق‌لطفی عنوان کرد: در محورهای بهرام‌آباد، قسطین‌لار و مناطق مشابه آن حرکت خودروها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و از مسافران درخواست داریم تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار