مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: صنعت گردشکری با توجه به ظرفیت‌های شهرستان گرمی در این بخش باید توسعه یابد.
کد خبر: ۳۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 21 May 2015

کریم حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: شهرستان گرمی به دلیل داشتن قابلیت‌های گردشگری بالا ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری دارد که مسئولان شهرستان گرمی باید نسبت به شناسایی و آغاز مطالعات اولیه گردشگری در این منطقه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه طبیعت بکر و زیبای شهرستان گرمی نمونه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری این منطقه است، گفت: به طور قطع با معرفی ظرفیت‌های این منطقه سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه با استقبال خوبی در این منطقه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: شهرستان گرمی که یک از شهرهای تاریخی استان اردبیل بوده و قدمت آب به دوره اشکانی باز می‌گردد، جایگاه ویژه‌ای در دوران حکومت اشکانی داشته و این حکومت طولانی‌ترین دوره از حکومت‌های سیاسی تاریخ کشور به شمار می‌رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر صنعت گردشگری شهرستان گرمی، بخش کشاورزی این منطقه نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و باید کشاورزی صنعتی و علمی جایگزین کشاورزی سنتی در این منطقه شود.

وی با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنکی، صنایع دستی و گردشگری آماده ارائه خدمات تفریحی، گردشگری، راه‌اندازی مراکز تفریحی و گردشگری در شهرستان گرمی است، افزود: می‌توان در آینده‌ای نه چندان دور تحول عظیمی در حوزه گردشگری شهرستان گرمی به وجود آورد.

حاجی‌زاده اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های اساسی و راهبردی و پویایی گردشگری منطقه گرمی انتظار می‌رود همه ساله به ویژه در فصل تابستان شاهد حضور گردشکران زیادی در این منطقه باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: آینده اقتصادی استان اردبیل و به ویژه شهرستان گرمی منوط به توسعه صنعت گردشگری بوده و باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و راهبردی پروژه‌های سرمایه‌گذاری‌های اساسی در این بخش ایجاد کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار