رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به بارش باران و برف در این استان ترافیک در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی یاد شده عادی و روان است و مشکل خاصی وجود در تردد وجود ندارد.
کد خبر: ۳۷۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تسلیت شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و آغاز ایام فاطمیه اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تردد وسائل نقلیه در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی قزوین_ کرج، قزوین _زنجان، قزوین_رشت، قزوین_همدان، قزوین_ساوه، قزوین_بویین‌زهرا و قزوین به سمت تاکستان برقرار بوده و جاده‌ها خشک و باز است.

وی افزود: همچنین ترافیک در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی یاد شده عادی و روان است و مشکل خاصی وجود در تردد وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوا در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان ادامه داد: از بعدازظهر امروز شنبه بیست و سوم بهمن ماه سال جاری بارش برف در ارتفاعات و بارش باران در دامنه‌ها پیش‌بینی شده است.

بیگلری تصریح کرد: با توجه به وضعیت آب و هوای استان قزوین توصیه می‌شود که رانندگان به طور حتم از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت سفر تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند.

این مسؤول انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تاکنون تصادف منجر به فوت وجود نداشته و تعداد تصادفات خسارتی هم محدود بوده و خسارات جبران‌ناپذیری را به همراه نداشته است.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: راننده و سرنشینان وسائل نقلیه از کمربند ایمنی استفاده کرده و با بارش باران و برف در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی به دلیل لغزندگی جاده‌ها فاصله طولی وسیله نقلیه خود با سیله نقلیه جلویی حفظ کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار