دارنده مدال برنز مسابقات جهانی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کشور گفت: بارها برای حل مشکل بیکاری به مسوولان نامه نوشته ام اما پاسخگو نبوده اند و امیدی برای حل این مشکل ندارم.
کد خبر: ۳۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۶ 21 May 2015
دارنده مدال برنز مسابقات جهانی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کشور گفت: رنج بیکاری و دغدغه اشتغال بیشتر از مصدومیتم در مسابقات جهانی است.

به گزارش ایرنا ، حمید اسلامی اظهار کرد: با وجود این همه عنوان های جهانی و آسیایی و داشتن مدرک کارشناسی ارشد حقوق همچنان بیکار هستم و با این وضعیت چطور می توانم به آینده امیدوار باشم.

وی بیان کرد: به عنوان یک ورزشکار همواره مایه افتخار و سربلندی کشورم در میادین بین المللی بوده ام اما متاسفانه مشکل بیکاری نفسگیر شده است.

اسلامی اضافه کرد: بارها برای حل مشکل بیکاری به مسوولان نامه نوشته ام اما پاسخگو نبوده اند و امیدی برای حل این مشکل ندارم.

دارنده مدالهای قهرمانی بازیهای 2014 اینچئون کره جنوبی در ادامه گفت: مگر می شود ورزشکاری که برای قهرمانی در عرصه های بین المللی تلاش می کند، با این مشکلات بتواند به آمادگی لازم برسد.

وی افزود: پس از پایان رقابتهای پارا آسیایی اینچئون کره جنوبی دچار مصدومیت شدم و در این شش ماه آنطور که توقع داشتم موفق به تمرین و آماده سازی صد درصد نشدم اما با تلاش صورت گرفته توانستم به مدال برنز جهانی برسم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون با کسب این مدال موفق به کسب سهمیه حضور در بازی های پارا المپیک 2016 برزیل شدم هر چند انگیزه لازم را ندارم.

این قهرمان کم بینای دو ومیدانی استان همدان اظهار کرد: اکنون بیش از هر چیزی نیاز مبرم به رفع مشکل اشتغال خود دارم که امیدوارم مسوولان این بار توجه لازم را داشته باشند.

اسلامی افزود: سال گذشته هم موفق به کسب مدال نقره جهان شدم و اگر مصدومیت نداشتم امسال مدال خوش رنگتری کسب می کردم هر چند بیکاری هم جزو موانع مهم در موفقیتم شده است.

این دونده همدانی مهرماه سال گذشته نایب قهرمان مسابقات دو ومیدانی بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی شد.

وی سه شنبه هفته گذشته در رقابت های دو 1500 متر ، کلاس تی 11 جهانی 2015 کره جنوبی با ثبت رکورد ٤ دقیقه و 27 ثانیه و 27صدم ثانیه با کسب نشان برنز بر سکوی سوم ایستاد.

اسلامی صبح امروز همراه با کاروان اعزامی به این رقابتها به کشورمان بازگشت.

قرار است از این قهرمان دو و میدانی جهان از سوی مسوولان اجرایی، خانواده ورزش دو و میدانی و نابینایان و کم بینایان همدان در آرامگاه باباطاهر این شهر استقبال شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار