کد خبر: ۳۷۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 05 February 2017
تابناک / طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی قبل از حادثه پلاسکو مطرح شد/ استیضاح آخوندی بخاطر برنامه های فشرده مجلس به تعویق افتاد

حجت الااسلام محمد مهدی افتخاری در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی کاسپین از فومن در مورد استیضاح آخوندی وزبر راه و شهرسازی، اظهار کرد: استیضاح وزیر قبل از حادثه پلاسکو مطرح شده است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: استیضاح وزیر راه و شهرسازی قبل از وقوع حادثه پلاسکو از سوی خانه ملت به ویژه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مطرح شد.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، افزود: چون برنامه های مجلس شورای اسلامی به خصوص در بحث بررسی برنامه ششم توسعه پشت سرهم بود استیضاح آخوندی به تعویق افتاد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه حادثه پلاسکو طبق نظر رییس کمیسیون عمران خانه ملت دارای جنبه های مختلفی است، اضافه کرد: این موضوع در حال رسیدگی است و گزارش کاملی در روز چهارشنبه هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی از سوی رییس کمیسیون قرائت شد.

افتخاری در خاتمه اظهار کرد: وزیر بخاطر مشغله کاری که داشتذ به مجلس نیامد اما معاونان وی حضور داشتند از این رو استیضاح به بعد از تعطیلات هفته جاری موکول شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار