مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: مجمع امور صنفی بدون توجه به مصوبه اخیر هیأت دولت، به پلمب 3 شرکت حمل و نقل درون شهری اقدام کرد که موجب نارضایتی شدید رانندگان و مدیران شرکت‌های حمل و نقل درون شهری شد.
کد خبر: ۳۷۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، عبدالعلی دربندی‌زاده اظهار داشت: با استناد به مصوبه اخیر هیأت دولت، مجمع امور صنفی فقط به فعالیت آژانس‌های حمل و نقل درون شهری می‌تواند نظارت داشته باشد و نظارت و اعطای مجوز به شرکت‌های حمل و نقل درون شهری بر عهده سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری است.

وی اضافه کرد: مجمع امور صنفی بدون توجه به این مصوبه، به پلمب سه شرکت حمل و نقل درون شهری اقدام کرد که موجب نارضایتی شدید رانندگان و مدیران شرکت‌های حمل و نقل درون شهری شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: بر همین اساس، با مکاتبه و پیگیری‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری با معاون دادستان قزوین، این معاونت طی مکاتب‌های با اداره نظارت بر اماکن عمومی به آنان ابلاغ کرد تا رفع اختلاف بین شهرداری‌ها و مجامع امور صنفی در سطح کشور، از هر‌گونه دخالت مستقیم در پلمب خودداری کند.

دربندی‌زاده ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های سازمان تاکسیرانی و ابلاغیه دادستانی قزوین، از شرکت‌های مذکور رفع پلمب شده و تمام شرکت‌های حمل و نقل درون شهری همچنان تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال فعالیت و خدمت‌‌رسانی به شهروندان گرامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار